מאמרים

ללכת על הכל - המשך למאמר

להקים אתר אינטרנט עולה לא מעט כסף ובו בעת לתחזק אותו ואת הקשר עם הבוחרים אך הוא ללא ספק נגיש יותר ומאפשר דיאלוג חי עם הציבור. מועמד שרוצה להגיע באמת אל הציבור, הצעיר יותר יכול לפתוח דף מיוחד באחת הרשתות החברתיות. כולם מכירים אותם, המונים משתמשים בהם והם בעלי השפעה מוכחת שכבר נכנסה אל דפי ההיסטוריה, ההפיכה במצרים ומלחמת הקוטג' הם רק שתי דוגמאות מיני רבים לכך.

הדפסה על חולצות ולא רק הדפסה על חולצות אלא על כל דבר אחר היא גם שיטה לא רעה להיכנס לבית הבוחר. בעבר נהגו לחלק עשרות פריטים עם לוגו ושם המועמד עליהם, כובעים, עטים, כוות, חולצות, צעיפים, משחקים לילדים כמו כדורים, מטקות ועוד, ועוד. המון פריטים שמתגלגלים בתוך הבית ומציצים אל הבוחר מדי פעם ודוחפים את שמו של המועמד לראש.

למרות כל המאמצים הללו בסופו של דבר מי שיזכה בהכי הרבה קולות יהיה זה שהצליח להגיע אל כמה שיותר אנשים מכמה שיותר מגזרים. לפיכך פונים המועמדים גם לנישות שוליים בדרך כלל כמו ערוץ הטלוויזיה ברוסית המשדר תוכניות התואמות את ההל הרוסי בבית, אותו דבר גם בערוץ האתיופי. כל מועמד יודע שכדי לעלות לכותרות ולהתקרב אל קבוצות השוליים הוא חייב להשתתף בחגיגות חג השנה הדרוזי ובראש השנה בערבי, וללכת לחג הסיגד האתיופי. כי מי שרוצה להיבחר חייב להיות בכל מקום ובכל זמן.

חזרה לחלק ראשון